Kan de organisatie van je werk beter?

Doe de test!

Ben je blij met hoe jij als professional je werk hebt georganiseerd? Of denk je dat het beter kan? Ligt het aan de baan of ligt het aan hoe je het doet? En stel dat je werk ineens weer 80% interessanter wordt door een paar simpele aanpassingen? Doe de test en kom erachter:

  • Hoe je scoort
  • Wat er goed gaat
  • Wat er beter kan

Nog even dit

Op school, tijdens je studie, in trainingen leer je de inhoud en vaardigheden voor je werk, maar nooit hoe jij je werk organiseert. Dat is best raar, want er wordt van jouw, professional, wel van alles verwacht. Dat je meteen weet wat je eerst en laatst moet doen, dat je alle trucjes die je nodig hebt van je programma’s kent, dat je nooit last van uitstelgedrag hebt en ga zo maar door. Er zijn van die dagen dat er weinig uit je handen komt en jij niet blij bent met je werk. Als je niet goed voor ogen hebt waar dat gevoel vandaan komt en je graag wat vaker blij achter je bureau wilt zitten doe dan deze test. Het geeft je inzicht in waar het schort en daar kan je altijd wat aan doen. 

Superblije professional

Hier valt veel te verbeteren